dinsdag 1 november 2016

Lieve Sint

Ik ben Sieske. Ik woon met mijn pleegouders. Mijn moeder Aïne is ziek. De dokter zegt dat ze veel heeft gerookt en nu krijgt ze aanvallen.

Mijn pleegouders, Hol en Land, zijn lief. Ze zorgen over mij goed en ik help ze thuis ook. Ze zeggen dat ik  braaf ben geweest en dat ik misschien een kado van Sint en Piet zal krijgen.

Maar soms worden ze ook boos. Ze zeggen dat ik terug naar mijn moeder moet en dat ze beter op eigen gezond moet passen en dat ze niks van haar aanvallen willen weten.

Ik heb gisteren met dokter gesproken en die zei dat het met haar beter gaat. Vooral als ze een tovermedicijn slikt dat een Verre Drag heet. Maar hij zei ook dat er een magisch middel ontbreekt aan de Verre Drag die mijn pleegouders hebben.  Dat heet Krabbel.

Lieve Sint, ik wil geen kado dit jaar. Breng liever een Krabbel voor mijn moeder.

Zij heeft het nu moeilijk om van het roken af te komen maar ik weet dat zij het kan. Zij heeft mij altijd geleerd dat als je je best doet dan komt het altijd goed. Zij doet haar best.

Groetjes,


Sieske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten